Zero DSR

Zero DSR

Zero DSR

Zero DSR jest mocniejszą wersją Zero DS. Niedościgniona moc i moment obrotowy w najbardziej uniwersalnym motocyklu świata.

Specyfikacja techniczna

ZERO S
1 km
Zasięg w mieście
1 km/h
Prędkość maksymalna
1 kW
Moc silnika

 

ZERO S MY24 ZF 15.6 33 KW
ZASIĘG MIEJSKI 249 km
ZASIĘG AUTOSTRADOWY 161 km
MAKS. MOMENT OBROTOWY 170 Nm
MOC MAKSYMALNA 70 KM (52 Kw) @3.800 rpm
MOC ZNAMIONOWA 44 KM (33 Kw) @4.150 rpm
UPRAWNIENIA A2
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 150 km/h
POJEMNOŚĆ POWER PACK 15,6 kWh
CZAS ŁADKOWANIA DO 95% 3,9 h
Z SZYBKĄ ŁADOWARKĄ 6 KW DO 95% 1,4 h
KOSZT ŁADOWANIA 14,10 PLN
WAGA 242 kg
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 828 mm
GWARANCJA NA POWER PACK 5 lat/ bez limitu kilometrów

ZESTAW AKUMULATORÓW Z-FORCE 15.6

Bateria litowo-jonowa Z-FORCE o pojemności 15,6 kWh nie wymaga konserwacji ani serwisu, dzięki czemu DSR jest zdolny do pokonania 249 km w mieście bez konieczności ładowania. Jeśli chcesz zwiększyć zasięg, możesz skorzystać z opcjonalnego akcesorium Power Tank. Dzięki przodującej w branży mocy i gęstości energetycznej baterii oraz aluminiowej obudowie z radiatorami i interfejsowi transferu ciepła, zapewniona jest ciągłe chłodzenie ogniw i maksymalna wydajność napędu na dłuższych trasach.

SYSTEM SZYBKIEGO ŁADOWANIA

System Szybkiego Ładowania Zero można dostosować do wielu poziomów ładowania. Standardowa konfiguracja ładowania DSR wynosząca 3,3 kW, która może zostać zaktualizowana do 6,6 kW. Aby uzyskać jeszcze szybsze ładowanie, użytkownicy mogą zakupić i zainstalować w lokalnym salonie dealera akcesorium Rapid Charging Module, aby dodać dodatkowe 6 kW pojemności ładowania. Bez względu na pojemność i konfigurację ładowania na pokładzie, zawsze można użyć dołączonego kabla EVSE do ładowania Zero DSR z dowolnego standardowego gniazdka ściennego na nocne ładowanie.

SILNIK Z-FORCE 75-10X

Silnik bezpośredniego napędu Z-Force 75-10X został specjalnie dostrojony do pokonywania trudnego terenu. Wykorzystuje on wewnętrzne magnesy trwałe, bezszczotkową konstrukcję i kompaktowy, chłodzony pasywnie design, co gwarantuje najlepsze osiągi i wydajność w swojej klasie przy praktycznie zerowym wymaganiu konserwacji. Ten silnik dostarcza 170 Nm momentu obrotowego i 70 KM mocy maksymalnej w standardowym wyposażeniu, z możliwością ulepszenia do 229 Nm i 100 KM.

PODWOZIE

Motocykl elektryczny Zero DSR wykorzystuje tę samą geometrię i projekt ramy ze stali, którą można znaleźć w motocyklach Zero linii S, ale jest wzmocniona aby sprostać wyzwaniom trudnego terenu. Układ napędowy jest doskonale rozłożony, co prowadzi do optymalizacji wagi i środka ciężkości. Komponenty motocykla Zero DSR są umieszczone w sposób optymalny dla jazdy, zapewniając rekordowe w swojej klasie 23 cm prześwitu. W połączeniu z wahaczem o napędzie osiowym, który również został wzmocniony, aby poradzić sobie z większymi obciążeniami w trudniejszych warunkach, konstrukcja motocykla i zawieszenie ADV Showa zapewniają zwinne i kontrolowane doświadczenie jazdy.

HAMULCE BOSCH

Motocykl elektryczny Zero DSR wyposażony jest w układ hamulcowy typu linked. Sterowany zintegrowanym systemem zaawansowanej kontroli stabilności Bosch, aktywuje się natychmiast po wykryciu utraty przyczepności lub poślizgu. System natychmiastowo dostosowuje odpowiednią siłę hamowania do przednich i tylnych hamulców J.Juan jednocześnie, zapewniając dodatkową kontrolę podczas jazdy w górę lub w dół stromych, luźnych terenów.

WYŚWIETLACZ

Dostosuj swój wyświetlacz lub pozwól funkcji automatycznego rozpoznawania kontrastu świetlnego wykonać całą pracę za Ciebie. Zero DSR obfituje w dane, gdy wybierasz informacje dotyczące motocykla, które chcesz wyświetlić na pełnokolorowym wyświetlaczu TFT o przekątnej 5 cali. Wielomodułowa nawigacja umożliwia zmianę trybu jazdy w locie, kontrolę tempomatu, sterowanie ogrzewaniem chwytów i wiele więcej.

ZAWIESZENIE

Zero DSR zapewnia płynną jazdę, idealnie pasującą do każdego terenu i ładunku dzięki ulepszonem zawieszeniu odpowiedniemu dl Twoich przygód typu ADV. Widelec Showa o średnicy 47 mm oferuje 18 cm skoku i pełną regulację. Ponadto, wygodny pokrętło do ręcznej regulacji wstępnego napięcia na nowym amortyzatorze Showa zapewnia idealne dopasowanie dla pasażera lub opcjonalnych pełnych walizek TRAX ADV.

KOŁA I OPONY

Dzięki niezwykle lekkim i wytrzymałym kołom odlewanym o średnicy 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, Zero DSR może pokonywać praktycznie każdą przeszkodę. Koła te są owinięte w opony Pirelli Scorpion Trail II, zapewniając jednolitą doskonałą wydajność na wszystkich rodzajach nawierzchni. Dostępne są niepokonane opony Pirelli Scorpion Rally STR dla tych kierowców, którzy chcą ulepszyć swój DSR.

Zero we współpracy z firmą Gates Carbon Belt Drive, liderem w technologiach napędu paskowego dla sportów motorowych, opracowało zupełnie nowy system napędu paskowego dla modelu DSR. Pas Gates Carbon Drive Moto X9™, szerszy, silniejszy i bardziej zdolny niż kiedykolwiek wcześniej, został połączony z kołem napędowym Mudport Wheel Sprocket, wyposażonym w większe, otwarte zębatki, aby zmniejszyć kąty i eliminować zanieczyszczenia z układu napędowego. Ta kombinacja daje najbardziej wytrzymały system napędu, jaki można znaleźć wśród motocykli elektrycznych.

*Opcja zestawu łańcuchowego dostępna jako dodatkowy zakup akcesoriów

OŚWIETLENIE

Odkryj drogę przed sobą jak nigdy dotąd i upewnij się, że zawsze jesteś widoczny dzięki specjalnie wykonanym pełnym reflektorom LED oraz światłom tylnym LED z opalizującą rurką światła, zapewniając niezrównaną widoczność boczna. DSR MY24 może zostać zaktualizowany opcjonalnie o światła skrętu LED i sygnalizatory zagrożenia, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoje intencje są komunikowane jak najdalej możliwie, nawet w warunkach ograniczonego oświetlenia

SCHOWEK

Zero DSR jest wyposażony w 28 litrów przestrzeni magazynowej na pokładzie w różnych komorach magazynowych. Od ukrytych schowków na motocyklu po obszerną przestrzeń w „baku”. DSR dosłownie obfituje w przemyślane opcje przechowywania, które uzupełniają Twoje ulubione wyposażenie do jazdy ADV. Dodatkowo, DSR można wyposażyć w specjalnie wykonane kufry do przechowywania od najbardziej zaufanych marek.

ZESTAW AKUMULATORÓW Z-FORCE 15.6

Bateria litowo-jonowa Z-FORCE o pojemności 15,6 kWh nie wymaga konserwacji ani serwisu, dzięki czemu DSR jest zdolny do pokonania 249 km w mieście bez konieczności ładowania. Jeśli chcesz zwiększyć zasięg, możesz skorzystać z opcjonalnego akcesorium Power Tank. Dzięki przodującej w branży mocy i gęstości energetycznej baterii oraz aluminiowej obudowie z radiatorami i interfejsowi transferu ciepła, zapewniona jest ciągłe chłodzenie ogniw i maksymalna wydajność napędu na dłuższych trasach.

SYSTEM SZYBKIEGO ŁADOWANIA

System Szybkiego Ładowania Zero można dostosować do wielu poziomów ładowania. Standardowa konfiguracja ładowania DSR wynosząca 3,3 kW, która może zostać zaktualizowana do 6,6 kW. Aby uzyskać jeszcze szybsze ładowanie, użytkownicy mogą zakupić i zainstalować w lokalnym salonie dealera akcesorium Rapid Charging Module, aby dodać dodatkowe 6 kW pojemności ładowania. Bez względu na pojemność i konfigurację ładowania na pokładzie, zawsze można użyć dołączonego kabla EVSE do ładowania Zero DSR z dowolnego standardowego gniazdka ściennego na nocne ładowanie.

SILNIK Z-FORCE 75-10X

Silnik bezpośredniego napędu Z-Force 75-10X został specjalnie dostrojony do pokonywania trudnego terenu. Wykorzystuje on wewnętrzne magnesy trwałe, bezszczotkową konstrukcję i kompaktowy, chłodzony pasywnie design, co gwarantuje najlepsze osiągi i wydajność w swojej klasie przy praktycznie zerowym wymaganiu konserwacji. Ten silnik dostarcza 170 Nm momentu obrotowego i 70 KM mocy maksymalnej w standardowym wyposażeniu, z możliwością ulepszenia do 229 Nm i 100 KM.

PODWOZIE

Motocykl elektryczny Zero DSR wykorzystuje tę samą geometrię i projekt ramy ze stali, którą można znaleźć w motocyklach Zero linii S, ale jest wzmocniona aby sprostać wyzwaniom trudnego terenu. Układ napędowy jest doskonale rozłożony, co prowadzi do optymalizacji wagi i środka ciężkości. Komponenty motocykla Zero DSR są umieszczone w sposób optymalny dla jazdy, zapewniając rekordowe w swojej klasie 23 cm prześwitu. W połączeniu z wahaczem o napędzie osiowym, który również został wzmocniony, aby poradzić sobie z większymi obciążeniami w trudniejszych warunkach, konstrukcja motocykla i zawieszenie ADV Showa zapewniają zwinne i kontrolowane doświadczenie jazdy.

HAMULCE BOSCH

Motocykl elektryczny Zero DSR wyposażony jest w układ hamulcowy typu linked. Sterowany zintegrowanym systemem zaawansowanej kontroli stabilności Bosch, aktywuje się natychmiast po wykryciu utraty przyczepności lub poślizgu. System natychmiastowo dostosowuje odpowiednią siłę hamowania do przednich i tylnych hamulców J.Juan jednocześnie, zapewniając dodatkową kontrolę podczas jazdy w górę lub w dół stromych, luźnych terenów.

WYŚWIETLACZ

Dostosuj swój wyświetlacz lub pozwól funkcji automatycznego rozpoznawania kontrastu świetlnego wykonać całą pracę za Ciebie. Zero DSR obfituje w dane, gdy wybierasz informacje dotyczące motocykla, które chcesz wyświetlić na pełnokolorowym wyświetlaczu TFT o przekątnej 5 cali. Wielomodułowa nawigacja umożliwia zmianę trybu jazdy w locie, kontrolę tempomatu, sterowanie ogrzewaniem chwytów i wiele więcej.

ZAWIESZENIE

Zero DSR zapewnia płynną jazdę, idealnie pasującą do każdego terenu i ładunku dzięki ulepszonem zawieszeniu odpowiedniemu dl Twoich przygód typu ADV. Widelec Showa o średnicy 47 mm oferuje 18 cm skoku i pełną regulację. Ponadto, wygodny pokrętło do ręcznej regulacji wstępnego napięcia na nowym amortyzatorze Showa zapewnia idealne dopasowanie dla pasażera lub opcjonalnych pełnych walizek TRAX ADV.

KOŁA I OPONY

Dzięki niezwykle lekkim i wytrzymałym kołom odlewanym o średnicy 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, Zero DSR może pokonywać praktycznie każdą przeszkodę. Koła te są owinięte w opony Pirelli Scorpion Trail II, zapewniając jednolitą doskonałą wydajność na wszystkich rodzajach nawierzchni. Dostępne są niepokonane opony Pirelli Scorpion Rally STR dla tych kierowców, którzy chcą ulepszyć swój DSR.

Zero we współpracy z firmą Gates Carbon Belt Drive, liderem w technologiach napędu paskowego dla sportów motorowych, opracowało zupełnie nowy system napędu paskowego dla modelu DSR. Pas Gates Carbon Drive Moto X9™, szerszy, silniejszy i bardziej zdolny niż kiedykolwiek wcześniej, został połączony z kołem napędowym Mudport Wheel Sprocket, wyposażonym w większe, otwarte zębatki, aby zmniejszyć kąty i eliminować zanieczyszczenia z układu napędowego. Ta kombinacja daje najbardziej wytrzymały system napędu, jaki można znaleźć wśród motocykli elektrycznych.

*Opcja zestawu łańcuchowego dostępna jako dodatkowy zakup akcesoriów

OŚWIETLENIE

Odkryj drogę przed sobą jak nigdy dotąd i upewnij się, że zawsze jesteś widoczny dzięki specjalnie wykonanym pełnym reflektorom LED oraz światłom tylnym LED z opalizującą rurką światła, zapewniając niezrównaną widoczność boczna. DSR MY24 może zostać zaktualizowany opcjonalnie o światła skrętu LED i sygnalizatory zagrożenia, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoje intencje są komunikowane jak najdalej możliwie, nawet w warunkach ograniczonego oświetlenia

SCHOWEK

Zero DSR jest wyposażony w 28 litrów przestrzeni magazynowej na pokładzie w różnych komorach magazynowych. Od ukrytych schowków na motocyklu po obszerną przestrzeń w „baku”. DSR dosłownie obfituje w przemyślane opcje przechowywania, które uzupełniają Twoje ulubione wyposażenie do jazdy ADV. Dodatkowo, DSR można wyposażyć w specjalnie wykonane kufry do przechowywania od najbardziej zaufanych marek.

Niekwestionowany mistrz w kategorii średniej!

DSR to niekwestionowany mistrz w kategorii średniej w linii motocykli dual sport Zero. Nowy Zero DSR dostarcza 170 Nm piorunującego momentu obrotowego i aż 70 KM, które sprawią, że każda trudna trasa wyda się łagodna. DSR posiada całkowicie ulepszone możliwości dzięki swojej nowej baterii, zupełnie nowemu stylowi i zupełnie nowemu silnikowi. Ponadto, teraz jest zbudowany na tej samej platformie technologicznej co szczytowy model elektrycznego motocykla dual sport, DSR/X, więc posiada wiele tych samych funkcji, ale w niższej cenie.

Cypher III+

Model 2024 Zero DSR działa na najnowszym systemie operacyjnym Cypher III+ firmy Zero i jest wyposażony w zestaw standardowych funkcji wydajnościowych. Bosch Motorcycle Stability Control (MSC), w tym Offroad MSC, który znajduje także się w modelu DSR/X, to połączenie siły i inteligencji. DSR to dopasowany do różnorodnego terenu i warunków motocykl, w których zaskakuje swoją niezawodnością.

Umów się na jazdę testową