Zero DSR/X

Zero DSR/X

Pierwszy elektryczny adventure!

Zero DSR/X to pierwszy w pełni elektryczny adventure. Wysokie zawieszenie, przeprojektowana rama i odpowiednia moc sprawiają, że DSR/X poradzi sobie w każdych warunkach.

Specyfikacja techniczna

ZERO DSR/X
1 km
Zasięg w mieście
1 km/h
Prędkość maksymalna
1 kW
Moc silnika

 

ZERO DSR/X MY24 ZF 17.3
ZASIĘG MIEJSKI 288 km
ZASIĘG AUTOSTRADOWY 172 km
MAKS. MOMENT OBROTOWY 229 Nm
MOC MAKSYMALNA 100 KM (75 Kw) @3.500 rpm
MOC ZNAMIONOWA 48 KM (36 Kw) @4.400 rpm
UPRAWNIENIA A
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 180 km/h
POJEMNOŚĆ POWER PACK 17,3 kWh
CZAS ŁADKOWANIA DO 95% 2,2 h
Z SZYBKĄ ŁADOWARKĄ DO 95% 1,1 h
KOSZT ŁADOWANIA 15,60 PLN
WAGA 247 kg
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 828 mm
GWARANCJA NA POWER PACK 5 lat/ bez limitu kilometrów

ZESTAW AKUMULATORÓW Z-FORCE 17.3

Bateria litowo-jonowa Z-FORCE o pojemności 17,3 kWh sprawia, że DSR/X może przejechać 288 km w trybie miejskim. Kierowcy mogą jeszcze bardziej zwiększyć swoją zasięg,przez rozbudowanie baterii do prawie 21 kWh dzięki opcji Power Tank. Lider w branży baterii pod względem mocy i gęstości energetycznej, połączone z aluminiowym radiatorem i interfejsem termicznym, zapewniają stałe chłodzenie ogniw i maksymalną długoterminową wydajność układu napędowego, bez konieczności konserwacji czy obsługi.

SYSTEM SZYBKIEGO ŁADOWANIA

Nasz system szybkiego ładowania umożliwia konfigurację DSR/X do różnych poziomów ładowania. DSR/X jest wyposażony w ładowarkę 6,6 kW już w momencie wyjazdu z salonu. Dodatkowy moduł ładowania o mocy 6 kW jest dostępny w sprzedaży i może zwiększyć moc ładowarki nawet 12,6 kW. DSR/X może być również ładowany wszędzie tam, gdzie ładowane jest telefon komórkowy, przez gniazdko 230V na noc, w około 10 godzin.

SILNIK Z-FORCE 75-10X

Wyjątkowy silnik bezpośredniego napędu Z-Force 75-10X DSR/X jest specjalnie dostrojony do wyzwań nawigacji w trudnym terenie. Dzieli niektóre elementy konstrukcji z modelem 75-10, ale wykonany z zupełnie innych materiałów wewnętrznych. Ten silnik generuje 229 Nm momentu obrotowego i 100 KM mocy maksymalnej, która bez trudu pokonuje każdą przeszkodę, osiągając prędkość maksymalną 180 km/h. W połączeniu z renomowaną, wewnętrzną, bezszczotkową konstrukcją Zero oraz chłodzoną pasywnie, kompaktową obudową, zapewnia on niesamowitą wydajność i efektywność, nie wymagając praktycznie żadnej konserwacji.

PODWOZIE

Z nowoczesną kontynuacją wzornictwa niektórych motocykli Zero linii S, stalowa rama modelu DSR/X jest zupełnie nowa. Zaktualizowana, aby maksymalnie zwiększyć jej wytrzymałość i jednocześnie zredukować wagę, rama została wzmocniona, aby sprostać wymaganiom każdego terenu. Napęd jest doskonale rozłożony, co prowadzi do optymalizacji masy i środka cięższkości. Komponenty modelu DSR/X zostały ustawione inaczej, aby zoptymalizować do jazdy ADV, zapewniając najwyższe w kategorii 23 cm prześwitu. W połączeniu z wahaczem napędowym o osi współosiowej, który również został wzmocniony, aby poradzić sobie z większymi obciążeniami w trudniejszych warunkach, konstrukcja motocykla i zawieszenie do jazdy ADV Showa zapewniają zwinne i kontrolowane doświadczenie podczas jazdy.

HAMULCE BOSCH

Firma Zero Motorcycles była pierwszym producentem motocykli elektrycznych, który zintegrował system MSC firmy Bosch, a Zero S kontynuuje tę tradycję. Układ MSC w modelu S słynie z dynamicznego przyspieszania i zwiększonej stabilności niezależnie od nawierzchni i warunków drogowych. Cała ta technologia kryje się za dużymi podwójnymi tarczami 320 x 5 mm z przodu i 240 x 4,5 mm z tyłu.

WYŚWIETLACZ

Dostosuj swój ekran lub po prostu pozwól, aby funkcja automatycznego wykrywania kontrastu światła wykonała za Ciebie całą pracę. Wybierz z pośród wielu informacji, które chcesz wyświetlać na pełnokolorowym wyświetlaczu TFT o przekątnej 5 cali. System nawigacji na ekranie umożliwia przełączanie trybu jazdy w locie, również tempomat, kontrolę podgrzewanych manetek i wiele więcej. Dzięki temu Twoja przygoda na motocyklu elektrycznym Zero staje się jeszcze bardziej spersonalizowana i intuicyjna.

SILNIK Z-FORCE 75-7

Silnik Z-Force 75-7 zapewnia moment obrotowy 97 ft-lb i 68 KM, bez wysiłku rozpędzając S do prędkości maksymalnej 200 km/h. Połączenie słynnej, bezszczotkowej architektury z wewnętrznym magnesem trwałym Zero i kompaktowej konstrukcji chłodzonej pasywnie powietrzem zapewnia wiodącą w swojej klasie wydajność i efektywność.

SILNIK Z-FORCE 75-7

Silnik Z-Force 75-7 zapewnia moment obrotowy 97 ft-lb i 68 KM, bez wysiłku rozpędzając S do prędkości maksymalnej 200 km/h. Połączenie słynnej, bezszczotkowej architektury z wewnętrznym magnesem trwałym Zero i kompaktowej konstrukcji chłodzonej pasywnie powietrzem zapewnia wiodącą w swojej klasie wydajność i efektywność.

SILNIK Z-FORCE 75-7

Silnik Z-Force 75-7 zapewnia moment obrotowy 97 ft-lb i 68 KM, bez wysiłku rozpędzając S do prędkości maksymalnej 200 km/h. Połączenie słynnej, bezszczotkowej architektury z wewnętrznym magnesem trwałym Zero i kompaktowej konstrukcji chłodzonej pasywnie powietrzem zapewnia wiodącą w swojej klasie wydajność i efektywność.

SILNIK Z-FORCE 75-7

Silnik Z-Force 75-7 zapewnia moment obrotowy 97 ft-lb i 68 KM, bez wysiłku rozpędzając S do prędkości maksymalnej 200 km/h. Połączenie słynnej, bezszczotkowej architektury z wewnętrznym magnesem trwałym Zero i kompaktowej konstrukcji chłodzonej pasywnie powietrzem zapewnia wiodącą w swojej klasie wydajność i efektywność.

POJEMNY SCHOWEK

Wprowadzając innowacje wykraczające poza zbiorniki paliwa, Zero Motorcycles wprowadza w Zero S bardziej przełomowe, zintegrowane schowki. Odkryj schowki w „frunkach” lub w dyskretnych schowkach ukrytych pod siedzeniami. Kierowcy mogą przewieźć jeszcze więcej dzięki opcjonalnym akcesoriom do przechowywania motocykli od najbardziej zaufanych marek w sportach motorowych. Wejdź w nową erę elektrycznej wygody i wszechstronności.

ZESTAW AKUMULATORÓW Z-FORCE 17.3

Bateria litowo-jonowa Z-FORCE o pojemności 17,3 kWh sprawia, że DSR/X może przejechać 288 km w trybie miejskim. Kierowcy mogą jeszcze bardziej zwiększyć swoją zasięg,przez rozbudowanie baterii do prawie 21 kWh dzięki opcji Power Tank. Lider w branży baterii pod względem mocy i gęstości energetycznej, połączone z aluminiowym radiatorem i interfejsem termicznym, zapewniają stałe chłodzenie ogniw i maksymalną długoterminową wydajność układu napędowego, bez konieczności konserwacji czy obsługi.

SYSTEM SZYBKIEGO ŁADOWANIA

Nasz system szybkiego ładowania umożliwia konfigurację DSR/X do różnych poziomów ładowania. DSR/X jest wyposażony w ładowarkę 6,6 kW już w momencie wyjazdu z salonu. Dodatkowy moduł ładowania o mocy 6 kW jest dostępny w sprzedaży i może zwiększyć moc ładowarki nawet 12,6 kW. DSR/X może być również ładowany wszędzie tam, gdzie ładowane jest telefon komórkowy, przez gniazdko 230V na noc, w około 10 godzin.

SILNIK Z-FORCE 75-10X

Wyjątkowy silnik bezpośredniego napędu Z-Force 75-10X DSR/X jest specjalnie dostrojony do wyzwań nawigacji w trudnym terenie. Dzieli niektóre elementy konstrukcji z modelem 75-10, ale wykonany z zupełnie innych materiałów wewnętrznych. Ten silnik generuje 229 Nm momentu obrotowego i 100 KM mocy maksymalnej, która bez trudu pokonuje każdą przeszkodę, osiągając prędkość maksymalną 180 km/h. W połączeniu z renomowaną, wewnętrzną, bezszczotkową konstrukcją Zero oraz chłodzoną pasywnie, kompaktową obudową, zapewnia on niesamowitą wydajność i efektywność, nie wymagając praktycznie żadnej konserwacji.

PODWOZIE

Z nowoczesną kontynuacją wzornictwa niektórych motocykli Zero linii S, stalowa rama modelu DSR/X jest zupełnie nowa. Zaktualizowana, aby maksymalnie zwiększyć jej wytrzymałość i jednocześnie zredukować wagę, rama została wzmocniona, aby sprostać wymaganiom każdego terenu. Napęd jest doskonale rozłożony, co prowadzi do optymalizacji masy i środka cięższkości. Komponenty modelu DSR/X zostały ustawione inaczej, aby zoptymalizować do jazdy ADV, zapewniając najwyższe w kategorii 23 cm prześwitu. W połączeniu z wahaczem napędowym o osi współosiowej, który również został wzmocniony, aby poradzić sobie z większymi obciążeniami w trudniejszych warunkach, konstrukcja motocykla i zawieszenie do jazdy ADV Showa zapewniają zwinne i kontrolowane doświadczenie podczas jazdy.

HAMULCE BOSCH

Firma Zero Motorcycles była pierwszym producentem motocykli elektrycznych, który zintegrował system MSC firmy Bosch, a Zero S kontynuuje tę tradycję. Układ MSC w modelu S słynie z dynamicznego przyspieszania i zwiększonej stabilności niezależnie od nawierzchni i warunków drogowych. Cała ta technologia kryje się za dużymi podwójnymi tarczami 320 x 5 mm z przodu i 240 x 4,5 mm z tyłu.

WYŚWIETLACZ

Dostosuj swój ekran lub po prostu pozwól, aby funkcja automatycznego wykrywania kontrastu światła wykonała za Ciebie całą pracę. Wybierz z pośród wielu informacji, które chcesz wyświetlać na pełnokolorowym wyświetlaczu TFT o przekątnej 5 cali. System nawigacji na ekranie umożliwia przełączanie trybu jazdy w locie, również tempomat, kontrolę podgrzewanych manetek i wiele więcej. Dzięki temu Twoja przygoda na motocyklu elektrycznym Zero staje się jeszcze bardziej spersonalizowana i intuicyjna.

ZAWIESZENIE

Model S jest wyposażony w elementy zawieszenia Showa, w tym przedni widelec Showa 43 mm Big Piston Separate Function (BPF) z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i tłumienia odbicia, a także tylny amortyzator Showa 40 mm z tłokiem i zbiornikiem typu piggy-back z możliwością regulacji napięcie wstępne, kompresja i tłumienie odbicia. Taka konfiguracja zawieszenia pozwala rowerzyście dostosować prowadzenie i komfort roweru do własnych preferencji i warunków jazdy.

KOŁA I OPONY

Zero S osadzony jest na parze lekkich i mocnych odlewanych kół klasy premium o średnicy 17 cali, owiniętych w przyczepne i wszechstronne opony Pirelli Diablo Rosso III. Zmniejszona masa obrotowa kół jest w pełni wykorzystywana dzięki elastycznej, a jednocześnie wytrzymałej gumie z inspirowanych wyścigami opon trzysezonowych.

NAPĘD

Zero S wykorzystuje system napędu pasowego od długoletniego partnera Zero, firmy Gates Carbon Drive. Napęd Gates Carbon Drive to czysta, cicha i wymagająca niewielkiej konserwacji alternatywa dla hałaśliwych i brudnych napędów łańcuchowych, które mogą odwracać uwagę od płynnej i spokojnej jazdy motocyklami elektrycznymi. Pasek Gates Poly Chain® HTD® Carbon™ jest znany ze swojej trwałości, wydajności i płynnego działania, co czyni go idealnym wyborem dla kategorii Zero Street.

OŚWIETLENIE

Zobacz drogę przed sobą jak nigdy dotąd i upewnij się, że ona zawsze Cię widzi dzięki wykonanemu na zamówienie w pełni diodowemu reflektorowi i tylnemu światłu LED z opalizującą rurą świetlną zapewniającą niezrównaną widoczność boczną.

SCHOWEK

Wprowadzając innowacje wykraczające poza zbiorniki paliwa, Zero Motorcycles wprowadza w Zero S bardziej przełomowe, zintegrowane schowki. Odkryj schowki w „frunkach” lub w dyskretnych schowkach ukrytych pod siedzeniami. Kierowcy mogą przewieźć jeszcze więcej dzięki opcjonalnym akcesoriom do przechowywania motocykli od najbardziej zaufanych marek w sportach motorowych. Wejdź w nową erę elektrycznej wygody i wszechstronności.

Od momentu, kiedy się z nim zetkniesz, motocykl elektryczny Zero DSR/X wzbudza zaufanie. Z niezwykłym momentem obrotowym wynoszącym aż 225 Nm, pokonuje teren z łatwością, zachowując jednocześnie wyprostowaną pozycję jazdy, duży prześwit oraz płynne przyspieszenie dzięki najnowszemu silnikowi bezpośredniego napędu Z-Force 75-10X od Zero. Jako pierwszy motocykl elektryczny z systemem kontroli stabilności motocykla Bosch Offroad (MSC), Zero DSR/X zapewnia bezpieczeństwo, kontrolę i pewność na wszystkich rodzajach nawierzchni. Oferuje także ulepszone funkcje, takie jak szybsze ładowanie, zwiększona pojemność baterii i tryb parkowania, umożliwiający łatwe manewrowanie i pokonywanie przeszkód. Jako motocykl elektryczny definiujący kategorię ADV, DSR/X obejmuje także wszystkie dostępne funkcje Cypher III+ jako standard.

Nowy model DSR/X oferuje szeroki zakres akcesoriów premium, cyfrowych i fizycznych, czyniąc go najwyższym modelem linii DS. Dzięki pięciu standardowym trybom jazdy, dodatkowemu trybowi trakcji terenowej oraz możliwości dostosowania każdego z nich za pomocą aplikacji Zero NextGen. Wybierz idealny tryb jazdy w dowolnych warunkach i zmieniaj go według potrzeb. Zintegrowane hamowanie Bosch poprawia stabilność poprzez aktywowanie kontrolowanego podwójnego hamowania przy utracie trakcji. Funkcja hamowania Vehicle Hold zapewnia pewność podczas zatrzymywania się na wzniesieniach lub spadkach. Doświadcz niezrównanej wszechstronności i pewności podczas każdej podróży.

Umów się na jazdę testową